Det tär på krafterna att jobba

Förra måndagen började jag jobba igen efter semestern.  Det tär.  Massor!
Jag har bara varit en dö sill på helgen och bara känt efter hur utarbetad jag är.

Jag anser att vi ska avskaffa måndagar och införa en 8:e semestervecka! Jobbskatteavdrag… Fnys säger jag bara. Ingenting skulle människor må så bra av som att slippa måndagar och att slippa komma tillbaka till jobbet efter semestern!

I helgen som kommer planerar jag att antingen vandra etapp 2 på Roslagsleden eller så ska jag cykla någon slinga någon kommun föreslår. Jag har inte bestämt mig än. Jag velar för det är frestande att få tackla chaufförer… iförd spandex… måste handla spandex…
Bodybag lycra
Fotot är hämtad från wikimedia commons. Tack Sensei george

Detta inlägg publicerades i Allt annat. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar